Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB 

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu. 
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. 
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY 

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat. 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY 

Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. 

5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Pokud si zákazník zásilku od pošty nepřevezme, jedná se z jeho strany o porušení kupní smlouvy a odpovídá za škodu, která tímto vznikne prodávajícímu. Zasláním objednávky uzavřel zákazník kupní smlouvu, která je závazná. Prodávající se zavazuje zboží dodat, a kupující se zavazuje ho převzít a zaplatit. V případě nepřevzetí zásilky bude zákazníkovi na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů spojených s dopravou a manipulací a celá objednávka bude stornována. V případě, že zákazník neuhradí tuto fakturu, bude záležitost předána k vymáhání právní kanceláři. Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá na několik dalších stovek až tisíc korun.

Zákazník je povinen uhradit prodávajícímu výši hrazeného poštovného a smluvní pokutu ve výši 150,-Kč jako kompenzaci za takto blokované zboží, které si mezitím mohli koupit jiní zákazníci a za manipulaci s přípravou zásilky k odeslání.

Zákazník je povinen objednané zboží převzít od doručovatele, případně vyzvednout do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese. O odeslání zásilky je zákazník vždy informován potvrzovacím e-mailem prodávajícím a o doručování zásilky a uložení po dobu 14 dní informuje zákazníka sms zprávou přepravce Česká pošta. Pozor není naší chybou, že ne vždy pečlivě doručovatele dávají do schránky oznámení o uložení zásilky na poště. Nicméně zákazník byl předem informován sms o tom, že zásilka bude doručena případně uložena a má možnost na poště zboží do 14 dní vyzvednout.

Z výše uvedeného vyplývá, že je určitě lepší si zásilku, o kterou po objednání ztratíte zájem, vyzvednout, a případně poté zboží vrátit v zákonné lhůtě 14-ti dnů. Zaplatíte sice poštovné, ale vyjde Vás to levněji. Případně se s námi můžete spojit, důvod nepřevzetí vysvětlit a uhradit nám námi vynaložené náklady na zaslání zboží.


6) BALNÉ A POŠTOVNÉ 

Objednané zboží vám zašleme Českou poštou: 

1/  dobírkou – 95,- (hotovostní platba při převzetí zboží) Objednávky přesahující částku 3000,- Kč po předchozích zkušenostech neodesíláme na dobírku.

2/  platbou bezhotovostní – 65,- (převodem na účet : 2566182359/0800, platba musí být připsána na účet prodávajícího do 7 dnů jinak je objednávka zrušena, jako Variabilní symbol použijte číslo uvedené v potvrzené objednávce) 


7) DODACÍ LHŮTA 

1.Dodací lhůta do 7 pracovní dnů balíkem České pošty. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ 

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. 

9) REKLAMACE A ZÁRUKA 

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Kupující má ze zákona právo odstoupit do 14 dnů od kupní smlouvy.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. 

Záruka se nevztahuje na: 

a) vady vzniklé běžným používáním 
b) nesprávným použitím výrobku 
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci: 

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně 
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu 
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu 
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. 


Zákony a předpisy: 

-         zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání 
-         zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů