O NÁKUPU

REGISTRACE

Registrace je doplněním Vašich osobních dat, nutných k vyřízení objednávky jako rezervace. Jako taková je nezávazná ale nezbytná pro Vaši správnou identifikaci a administrativní úkony spojené s jejím vyřízením. Pokud jste již registrovaný zákazník, budete vyzván/a k zadání Vašeho uživatelského jména a hesla.

REZERVACE

Zákazníkům nabízíme možnost zboží rezervovat a ponechat v otevřené objednávce 15 dní (3 vklady novinek) a tak lze ušetřit na poštovném. V případě nákupu nad 1500 Kč je doručení zdarma. Během této lhůty je možné kdykoliv rezervaci z Vaší strany uzavřít dříve. V průběhu této lhůty můžete zboží do rezervace libovolně přidávat.
Pokud během 15 dní nepřevedete rezervaci v objednávku sami, stane se tak automaticky a vy budete emailem vyzváni k platbě, v případě dobírky pak zboží expedujeme automaticky. Pro nákup přes rezervace je nutná registrace zákazníka. Založením objednávky do rezervace objednávající souhlasí s obchodními podmínkami v plném znění.
Berte na vědomí, že rezervace je závazná objednávka!

JAK ZBOŽÍ REZERVOVAT

V posledním kroku objednávky vyberte „ZÁVAZNĚ REZERVOVAT ZBOŽÍ“.
V každé další objednávce pak pouze vyberte „PŘIDAT K REZERVACI“.
Pokud si přejete ukončit rezervaci a zaslat zboží, vyberte v posledním kroku „PŘIDAT A UZAVŘÍT REZERVACI“.
Systém Vám automaticky na Váš email pošle soupis objednaného zboží a podklady pro platbu.
V případě objednávky na dobírku Vám bude zboží do odesláno 1-3 pracovních dnů po ukončení rezervace.

PLATBA A DORUČENÍ

Bezhotovostní platby bank. převodem:  č.ú. 2566182359 / 0800

Zásilky doručujeme výhradně kurýrní službou GLS

Při platbě předem (do 3 prac. dnů) 

nákup do 1500 Kč

nákup nad 1500 Kč 

doručení GLS – 80 Kč

doručení GLS – zdarma

Dobírka                                                

nákup do 1500 Kč

nákup nad 1500 Kč 

doručení GLS – 110 Kč

doručení GLS – zdarma

DODACÍ LHŮTY

Platba předem – provozovatel zasílá zboží do 1-3 pracovních dnů po připsání požadované částky na účet provozovatele.

Dobírky –  zasílá provozovatel zboží do 1-3 pracovních dnů od obdržení objednávky.

Rezervace – zasílá provozovatel zboží do 1-3 pracovních dnů od ukončení rezervace, případně po dohodě kdykoliv před uplynutím rezervační doby.

Provozovatel odesílá všechny zásilky výhradně službou GLS.

Zásilky na dobírku, které nebudou vědomě převzaty a budou vráceny, zasíláme opětovně pouze po úhradě předem na náš účet.

Zároveň si vyhrazujeme možnost neobsluhovat v budoucnu zákazníky, kteří záměrně opakovaně nepřevezmou své balíky.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Ve smyslu znění zákona č. 367/2000 máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od okamžiku převzetí zásilky a zboží vrátit
V takovém případě zašlete zboží zpět na adresu:

KOUŘIMÁČEK
Pavlína Valentová
Mírové nám. 48
Kouřim 28161

Zboží nelze vracet na dobírku – jakékoliv takto vrácené zboží nebude provozovatel přijímat

Vracené zboží však musí být v zcela původním stavu (neprané a nežehlené) a označeno původní identifikační etiketou s kódem zboží

Pro odstoupení od kupní smlouvy a vrácení části zboží může kupující využit vzorový formulář.

Zákazník je před zasláním zboží na adresu provozovatele povinen provozovatele na tuto skutečnost předem písemně e-mailem upozornit a musí definovat, které konkrétní zboží bude vracet – jakékoliv neoznámené zásilky nebude provozovatel přijímat

Zákazník je rovněž povinen sdělit provozovateli následné finanční vypořádání:

  • pokud si zákazník bude přát vrátit peníze za reklamované zboží na účet, přiloží k zásilce číslo bankovního účtu. Provozovatel následně nejpozději do 14 dnů převede finanční částku na uvedený účet
  • pokud si zákazník bude vybírat další zboží nebo má rozpracovanou rezervaci, řeší provozovatel finanční vypořádání zápočtem – finanční částka za vrácené zboží bude využita jako sleva z rozpracované rezervace
  • Provozovatel si vyhrazuje možnost ukončit se zákazníkem obchodní vztahy a v budoucnu zákazníka neobsluhovat (po předchozím upozornění) v případě, že prodávající vyhodnotí jednání zákazníka při nákupech a reklamacích jako spekulativní
  • V souladu se zákonem nelze uplatňovat reklamace na použité zboží po uplynutí 14-ti denní lhůty na vrácení zboží
  • Náklady spojené s reklamací vždy hradí zákazník

NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY

Vážení zákazníci,

rozšířeným omylem je, že nepřevzetím zásilky dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem, a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná.

Je dobré si uvědomit, že zasláním objednávky uzavíráte kupní smlouvu, která je závazná nejen pro nás, ale i pro Vás. Prodávající (tedy my) se zavazuje zboží dodat, a kupující (tedy Vy) se zavazuje ho převzít a zaplatit. My svou povinnost splníme okamžikem předání k přepravě.

Pokud si zákazník zásilku nepřevezme, jedná se z jeho strany o porušení kupní smlouvy a odpovídá za škodu, která tímto vznikne prodávajícímu. Zasláním objednávky uzavřel zákazník kupní smlouvu, která je závazná. Prodávající se zavazuje zboží dodat, a kupující se zavazuje ho převzít a zaplatit. V případě nepřevzetí zásilky bude zákazníkovi na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů spojených s dopravou a manipulací a celá objednávka bude stornována. V případě, že zákazník neuhradí tuto fakturu, bude záležitost předána k vymáhání právní kanceláři. Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá na několik dalších stovek až tisíc korun.

Zákazník je povinen uhradit prodávajícímu výši hrazeného poštovného a smluvní pokutu ve výši 150,-Kč jako kompenzaci za takto blokované zboží, které si mezitím mohli koupit jiní zákazníci a za manipulaci s přípravou zásilky k odeslání.

Zákazník je povinen objednané zboží převzít od přepravce, případně vyzvednout v místě uložení. O odeslání zásilky je zákazník vždy informován potvrzovacím e-mailem prodávajícím a o doručování zásilky informuje zákazníka ještě sms zprávou přepravce. Tudíž neakceptujeme výmluvu, že zákazník nebyl informován o doručování zásilky.

Z výše uvedeného vyplývá, že je určitě lepší si zásilku, o kterou po objednání ztratíte zájem, převzít a poté zboží vrátit v zákonné lhůtě 14-ti dnů. Zaplatíte sice doručení  ale vyjde to určitě levněji. Případně se s námi můžete spojit, důvod nepřevzetí vysvětlit a uhradit nám námi vynaložené náklady na zaslání zboží.

OBCHODNÍ PODMÍNKY naleznete zde.